Witajcie moje dzielne kobiety, które podjęły wyzwanie i te, które dopiero do nas dołączyły! 🙂 Dziś w moim mieście jest przepiękna pogoda, dlatego przesyłam trening prosto z parku. Mam nadzieję, że w innych miastach jest równie słonecznie co w Krakowie. Jeśli jednak pogoda nie rozpieszcza, spokojnie możesz wykonać trening w domu.

W dzisiejszym zestawie mamy kilka ćwiczeń, które potrafią nieźle dać w kość. 😉

Zaczynamy od rozgrzewki!
1. Pajacyki
2. Pompki
3. Wspinaczka
4. Spięcia brzucha
5. Wchodzenie na ławeczkę

Weź ze sobą stoper lub minutnik, ponieważ każde ćwiczenie wykonujemy przez MINUTĘ. Wykonaj 4-6 rund w zależności od swoich możliwości. Możesz również notować swoje wyniki w zeszycie, zapisując ile powtórzeń udało się wykonać w jednej minucie. Trening wykonaj 3 razy w tygodniu lub więcej. 🙂 Jest krótki, ale mocno podnosi Twoje tętno, dlatego spalasz kcal nawet po treningu.

Nie zapomnij napisać w komentarzu jak Ci poszło. 😉 Udanej niedzieli. :-*