Witam Was moje kochane po weekendzie. o ciekawego porabiałyście. Dajcie znać w komentarzu. Na dzień dobry przepraszam za opóźnienie, ale w sobotę wyszłam za mąż i wszystko odsunęło mi się w czasie. Już jestem, gotowa do działania! Jakoś muszę spalić te weselne ciasteczka. 😉
Trening prosty, szybki i angażujący całe ciało do pracy. To co widzisz na filmiku to obwód. Wykonaj wszystkie ćwiczenia po kolei bez odpoczynku. Dopiero po wykonaniu wszystkich powtórzeń odpocznij ok. 2 minuty, napij się wody i zacznij kolejny obwód. Obwodów mamy od 4-6. 🙂

Ćwiczenia:
1. Unoszenie rąk w bok i w przód z obciążeniem- stań prosto, napnij brzuch, ciężarki lub butelki z wodą unoś tylko na wysokość barków.
16 powtórzeń
2. Wiosłowanie ciężarkami w opadzie tułowia- ustaw stopy na szerokość bioder, napnij brzuch i ściągnij łopatki, pochyl się do przodu (biodra pozostają nieruchomo). 15 powtórzeń
3. Sumo squat. 15 powtórzeń na jedną stronę.
4. Przysiad z wyprostowanymi rękoma. 15 powtórzeń
5. Plank. 1 Minuta
6. Plank bokiem. 1 minuta na stronę.

Powodzenia! Jeśli czegoś nie rozumiesz pamiętaj, że zawsze możesz do mnie napisać. 😉

Trening wykonaj minimum 3 razy w tygodniu, nie zapomnij o zdrowej diecie i aktywności na dworze. Trzymam kciuki!